Min & systers shoppingdag

Klockan kvart i sju ringde klockan hemma hos Johan imorse. Det var inte mycket annat än o kliva upp ur den varma sängen och påbörja dagen!
Klockan nio lämnade jag och syster villan i Säffle och körde vidare till Karlstad. Var framme strax innan tio och påbörjade våran stora shopping-dag. Det köptes inte så vidare värst mycket till mig själv, men det blev åtminstone några julklappar vilket aldrig är fel!


Här står jag och Charlotte inne i en provhytt på Monki och provar varsin skjorta. Jag köpte aldrig min, för s var för stor och xs var för liten!


Charlotte köpte däremot den här tjusiga skjortan!


Sen provade jag världens finaste klänning! Hade jag inte bestämt mig för "våga vägra vitt" så hade jag köpt den för att använda den på studenten. Visste inte riktigt när jag skulle ha den annars, för jag är ett enormt fan av fina klänningar men använder dom aldrig. Varför kan man inte gå runt med finkläder i skolan för?


Vackrare än vackrast! Och då syftar jag på klänningen. Försök att bortse från den blåa bh:n.


Oh, darling. Please be mine?


Den fanns i blått också. Men den var inte lika fin.


Vi åt inne på Mitticity! Det som syns där lite mörkt i bakgrunden är människor som står o sjunger jullåtar. Extremt mysigt.


Charlotte var gullig!


Jag myste loss för fullt bland all julstämning.


Dagens plagg; en smaragdgrön tunika, en marinblå kavaj-liknande grej, en vit cardigan och ett par Björn Borg trosor!


Också ett diadem med rosett på (wiiiie!!) och en ring.


Fin, finare, mitt diadem. (näst efter den vita klänningen)

Kommentarer
Postat av: Marie

Att ni inte kom in och hälsade på mig, jobbade ju i lördags :)

2008-11-30 @ 19:15:03
Postat av: Johanna

vilka fina kläder du hade köpt då! :O Diademet var hur sött som helst och tunikan var hur fin som helst! :)

2008-12-01 @ 00:09:56
URL: http://flickanheterjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--