Mina goda kunskaperna att köra på is

Jag har kommit på ett litet problem.
Körkort var någonting som jag skaffade mig tidigt i somras. Då var det ingen is ute.

Övningskörde gjorde jag aldrig någonsin under den perioden på året som det fanns is ute. Det var ju liksom livsfarligt.
Idag var det is ute, och jag funderar starkt på att sätta körförbud på bilen varenda dag som det är under nollan. Imorse när jag hämtade Sandra och jag skulle köra runt en kurva så sladdade bilen, och den drog iväg åt ett helt annat håll än vad jag ville.
Jag visste inte vad jag skulle göra, utan skrek mest och försökte styra. Är det så man ska göra, bortsett från skrikandet?
Ibland blir jag en aning fundersam hur fan körkontrollanten på min uppkörning kunde godkänna mig?


Så här reagerar jag när bilen sladdar hej vilt.


Eller så här...

Kommentarer
Postat av: Desiré

Bromsa inte!

Bara frikoppla och styr åt det hållet du ska åt :)

2008-11-20 @ 17:42:33
URL: http://imgonnascrewyougently.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--