När ombyggnationen var färdig...

Det tog inte alls så lång tid att göra om bloggen som jag trodde att det skulle göra. Skönt är väl det!
Jag blev ganska nöjd också.

Innan:


Efteråt:


Gjorde också vissa små saker som inte märks så väl, men det var nog det som var det pilligaste...


Ändrade "namnet" på sidan. Från "Historien som fortfarande skrivs" till "The honest freakshow". Jag tyckte det var så sött så jag var tvungen att slänga in det på headern också! ;)

Jag är så trött på att få meningslösa spamkommentarer, så då skrev jag så här trevligt i mitt eget kommentatorsfält:


Men oroa er inte! Ni kan fortfarande kommentera, för min elaka text försvinner så fort ni klickar på den ;)

Jag vet att ni egentligen kan se allt det här alldeles själva, men jag måste väl få diva mig lite? Fixade även så att headern blev en länk till min blogg och blablabla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--