När shoppingbegäret tar över

Allvarligt talat, jag måste vara shoppingberoende.

H&M släppte idag ut ett antal ljuvliga klänningar på webbshopen, den finaste av dem var slutsålt redan när jag var inne och kikade, men den näst finaste var fortfarande kvar. Men jag lade band på mig själv och intalade mig själv att jag inte skulle klicka hem den.
Så gick jag in nu igen, och såg att även denna ljuva klänning var slutsåld. Jag drabbades av panik och var därför tvungen att klicka hem den tredjefinaste.
Herre jisses..



Den finaste.


Den näst finaste.

Den tredje finaste som nu är på väg hem till mig...

Bilder från H&Ms webbshop.

Kommentarer
Postat av: Desiré

Haha skrika hör till!

Lite drama ska det allt vara ;)

Fin blogg förresten!

2008-11-20 @ 18:30:25
URL: http://imgonnascrewyougently.blogg.se/
Postat av: line

jag var också nära på att klicka hem den finaste:O jag är kääär i klännngarna :D

2008-11-21 @ 07:35:26
URL: http://linepiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--