Nyklippt & fin

För en gångs skull blev jag faktiskt nöjd med klippningen. Diana tog inte så mycket på längden, vilket gjorde mig helnöjd.
Hon visade också en helfräsig plattång som jag nu har fått cravings för. Det är tamejfan illa, jag är så lättövertalad så det finns inte.
Så nu kan jag inte leva utan denna plattången, och måste önska mig den i julklapp - även fast jag redan har en superbra Gama plattång köpt förra hösten för 800 spänn.
Men med denna kunde man också göra så fina lockar superfort. Me likey. Jag älskar ju lockat hår, men orkar sällan att göra det eftersom det tar år och dar. Men med den tog det lika lång tid som att platta håret = typ tio minuter, en kvart!
Den kostar 1 700 kr..
Hm. Mammaaaaa??



Innan klippningen. Tovigt, självlockigt och super sletet.


Nyklippt! Nästan, nästan samma längd. :)

Kommentarer
Postat av: line

vad fin du blev gumman :)

2008-11-14 @ 11:38:16
URL: http://linepiine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygging där :) du får visa mig vad det är för plattång någon dag också ;)

2008-11-15 @ 00:27:35
URL: http://flickanheterjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--