Sommar nostalgi

Jag saknar sommaren väldigt mycket. Konstigt nog så tror jag inte att någon förstod när den plötsligt började sippra ut ur våra händer och ersattes av en kall, besk höst med massvis av blåst och kyla.
Sökandet efter varm nostalgi tog över mig och jag var tvungen att kika på några sommarfoton...


Tänk när det ser ut så här i trädgården och man kan ströva omrking alldeles barfota i det varma gräset.


Äppelträden blommar och bakom syns en oerhört varm och blå himmel.


Om man ligger tillräckligt länge och nära en blomma kan man få ett hyggligt foto på ett bi också.


Här representarar väl inte den läskiga ugglan så mycket sommar, men om man tittar bortanför den och ut på bron där det sitter ett gäng med härliga människor en sommarkväll, då kittlar det lite i benen.


Pappas fötter såg ut så här i somras. Jag antar att han hade gått en aning för mycket i sandaler...


Just nu ser mina fötter ut så här. Då tycker jag faktiskt pappas var snyggare. Dom såg varma ut, mina ser bara ut som två isklumpar lindade i varma strumpor. Det är ungefär så de känns, också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--