Studentmöss provning

Nu är jag nyss hemkommen från skolan där vi hade två lektioner, håltimme där McDonalds besök hanns med och sedan avslutades dagen med studentmöss-provning.
Det var rena rama kaos, kändes det som. Eftersom jag har varit ansvarig för skiten så var det ingen som frågade tjejerna som arbetade för företaget som vi skrivit kontrakt med utan det var mest "Catrine!!" som alla skrek gånger tusen. Så jag fick hjälpa gansak många.
Hann knappt knåpa ihop min egen studentmössa. Men det gick till slut!

Camilla, min konaktperson på AJ Eriksen som vi beställar av, tyckte att jag hade gjort ett sådant bra jobb så jag fick ett till presentkort på 500 kr, så jag köpte en mössa och en tuta. Hade egentligen inte tänkt "köpa" något mer än mössan, men eftersom jag fick alltihopa gratis så kunde jag ju inte tacka nej till en gosig hood.
Mest stolt blev jag faktiskt över att Camilla tyckte jag varit så duktig..



Studenmöss-exemplet som blev skickat till skolan för några veckor sedan. Min ska faktiskt se ut precis så där, med tryck och allt. En storlek mindre bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--