The wonderful world of english

Nu har jag skrivit en och en halv sida på uppsatsen samtidigt som jag suttit och pratat lite engelska med mig själv. Just för tillfället tänker jag nog till och med engelska.
"But no Catrine, what the hell are you writing?!"
"Oh, crap. Sorry."

Jag kommer inget längre på min uppsats. Det jag ska skriva om är hur barn påverkas av Harry Potter berättelserna. Fast det känns inte som om jag skriver riktigt om det, utan mer vad som är bra vs. dåligt med böckerna. Jag har tagit den lättaste biten nu också - den kristna och katolska aspekten.

Nu ska jag vräka i mig en massa glass och bli tjock.
Tjipp & hej!

Kommentarer
Postat av: m

haha nej då, du uppfattade vad som dök upp på min näthinna, ingen trevlig syn :P ni ska inte inom malmö snart? hade varit kul att träffas sooooon :)

2008-11-20 @ 14:24:49
URL: http://taamilda.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--