Den stora, stora dagen

Det är väl knappast många modeintresserade som missat att Comme des garcons for H&M släpps idag? Jag hade tänkt mig att vara såpass lat och klicka hem mig en kofta, eftersom jag ändå inte kan ta mig till Göteborg just idag.
Men webbshopen öppnar inte förens 23.59, och jag är nästan aldrig vaken så länge när det är en vardag. Förstår inte riktigt hur jag ska orka med det?
Brukar vanligtvis stenslockna halv elva, så det blir en utmaning..

Dessutom krånglar mitt internet som faaen! Har inte haft internet sedan klockan fem nu, och vem vet hur länge jag har det nu, och hur länge det blir borta sen?
Tänk om jag aldrig får beställa hem min fina tröja! :'(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jooo vi måste hålla oss inom beredskapen i Sverige. Men vi skriver om ungdomen så vi intervjuar person ganska roligt faktiskt :)

2008-11-13 @ 21:05:35
URL: http://monikacrnoja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--