Uttråkad med cravings

Idag är vi lediga från skolan eftersom vi hade Öppet hus i lördags, och får då måndagen som ledig i kompensation. Nu har jag suttit här framför datorn i ex antal timmar och vickat på tårna och inte riktigt vetat vad jag ska göra.
Vill egentligen hitta på något kul, men vet inte riktigt vad eller med vem.

Sedan är jag enormt shoppingsugen också. Har enorma cravings efter gråa stentvättade jeans, jeans som är "trasiga", svarta stövletter, en fuskpäls och ett nytt gosigt nattlinne.
Det är sådant jag vill ha nu. Samt en röd, prickig cardigan från Comme des Garcons for H&M. Den är snuskigt fin, och ett nyckelplagg.


jag köpte ett nattlinne med "Hello Kitty" på när jag shoppade sist. Men det är på något konstigt vis jätte borta. Inte i mitt rum, inte i tvättstugan. Konstigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--