Vilken trea var det vi gick i?

Nu har jag berikats med ännu en händelsefylld dag i skolan.
Alla samhällsvetare läser Psykologi A, och våran lärare i det ämnet är mer än konstig. Det gör att hans lektioner är pest och pina - så därför har Richard börja dra fram klockan tio minuter (precis som man gjorde i trean på lågstadiet!) så att uthärdigheten ska bli tio minuter kortare. Det tycker jag är fiffigt och smart.

Idag ska jag försöka att plugga så mycket samhällskunskap som möjligt! Barnarbete är ju så fascinerande och jag blir inte alls avskräckt av det (lägg märke till ironin i tonfallet - hihi, vilket tonfall?)


Egentligen vill jag kramas. Ungefär som jag här kramar Frans-Pelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--