De fula skorna

Förut när vi var i Karlstad så var vi inne på diverse skoaffärer.
På en så hittade jag ett par supersöta skor och blev ganska lyrisk. Jag provade dessa och tittade sedan med ett glatt ansikte upp i Johannas och Lines ansikten. Dessa ansikten som jag möttes av såg ytterst skeptiska ut och undrade om jag skämtade.
De tyckte med andra ord att skorna var skitfula.
Då blev jag lite ställd, för hur kunde de tycka att de var fula, när de var så fina!?
Jag köpte dom aldrig, i alla fall. Plånboken sade ifrån (tillsammans med mina bästa kompisar ansiktsuttryck).


jag tror att dom tyckte att dom var så avskyvärt fula på grund av fuskpälsen..
(men jag tycker att de är såå fina..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--