Elevrådsordförande

Idag hade vi årets första elevrådsmöte (extreemt sent, jag var tvungen att tjata på skolledningen för att de skulle kicka igång oss).
Där utsåg vi styrelse, o Bobe kom med förfrågan om att det borde vara två elevrådsordförande - en kille o en tjej. Resten av elevrådet gillade idéen så så fick det bli. Efter omröstningar hit och dit så blev jag o Bobe elevrådsordförande och bildade styrelse tillsammans med tre till.
Kommer nog bli skitbra.

Alexandra (förra elevrådsordförande) tyckte att jag skulle bli elevrådsordförande i år, men jag var skeptisk till det eftersom jag i år satsar på mvg i alla kurser förutom matte. Kändes som så mycket jobb då.
Men nu när det är både jag och Bobe så känns det bara skitkul!
Ingen av oss är vice heller, makten är jämnfördelad. ;)

 

Bobe&Jag
we've got the power! ;)
(ja, jag är ironisk. vi ska vara snälla o demokratiska.)

Bilden tagen när vi var i Belfast

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jaså, ni kör ett nytt koncept? Mycket roligare att styra själv ;D hahaha, nu lät det som jag var Hitler.

2008-10-01 @ 20:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--