Ett behov att festa

Den här helgen är min tredje vita helg. & jag dör av utråkelse.
Det är inte alkoholen jag är ute efter.
Det är doften av svettiga, våta kroppar mot varandra på dansgolvet. Min, Lines och Johannas rörelse, fnissutbrott och totala dissningar åt alla killar (åtminstone min o Lines ;P). De glammiga drinkarna som man köper i baren. Alla är snygga till max.

Åh, jag vill festa.
Vi behöver inte gå till puben (för hur kul är det på en söndag?), bara vi sätter oss i en soffa, gör oss varsin drink och börjar berätta hemlisar. Vi ska skratta. Vi ska glömma att vi behöver plugga hur jävla mycket dagen efter. Vi ska dansa och bara låta tonerna bestämma kroppens rörelse.

Ge mig fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--