Ge mig boxar!

Jag har på senare tid blivit en extremt fantast av Vänner.
Min kära storebror har alla säsonger så jag lånar dem, säsong efter säsong sitter jag där framför tvn och fullkommligt drömmer och skrattar mig iväg.

Jag gillar ju tv över huvud taget, och funderar starkt på att införskaffa mig ett ex antal dvd-boxar..

Överst på listan står:

Vänner
O.C
House
Desperate Housewives

Problemet är ju bara att det går upp i ett ex antal pengar.
Så om någon ville ha julklappstips till extremt söta lilla mig, there you go! ;)

Än så länge har jag.. eeh. Sex and the city.


Kommentarer
Postat av: micca

å gud ja, tänk om man kunde få alla dom och helst med program som inte ännu gått det vore väl helt klart drömmen :D

2008-10-22 @ 22:16:05
URL: http://maaajken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--