I mina änglakläder

Just nu sitter jag här i mina ängla kläder.
Det är hejdundrans vitt, i alla fall. Vet egentligen inte riktigt om jag gillar det, det känns fjantigt och tråkigt. Hade nog varit roligare att vara typ häxa eller något..
Jag har vita vingar, vit klänning, vita strumpbyxor och vita skor. Jag kommer troligen också att frysa ihjäl, eftersom jag nu har konstaterat att jag inte har en enda vit cardigan. Jag har massvis med cardigans, men inte en endaste ynka vit. Great!

Sedan har jag ingen gloria heller. Måste fixa det på något vänster.. :S

Jag hade gärna lagt upp en bild på min vita utstyrsel, men då blir det inte lika kul imorgon. Så jag lägger upp det imorgon, precis innan jag och Johanna drar på fest. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--