I solna

Nu blir jag ganska ledsen.. Igår när vi åkte bil påväg mot Stockholm så  bloggade jag fem hela gånger via mobilen, men nu när jag loggade in såg jag att ingen av dem publicerats.
Asch, så trist.

Sitter nu här i den mysiga lägenheten i Solna och tittar ut över höghusen.
Vi har ränt runt på stan hela dagen, och jag är totalt slut i både ben och hjärna. Drottninggatan fram och tillbaka ett ex antal gånger, runt på Östermalm osv.
Det tråkiga var att jag nästan inte hittade något shopping. Det som inhandlades var en mönsterstickad cardigan och en jacka. Så rolig är jag. Samt lite sådana dära smarriga praliner.

Igår lekte jag och Charlotte hela dagen med våra sex och fyra år gamla kusiner. Troligen väntar samma visa ikväll igen.
Hur står föräldrarna ut??

Puss&tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--