Ida 18 år!


Idag är det ingen vanlig dag, idag är det Idas födelsedag - hurra hurra hurra!
Världens bästa Ida fyller idag hela 18 år! Det betyder att jag, Bea o Johanna ska åka till Karlstad där vi ska möta upp Emma och sedan fira nykterheten av Ida!
Det blir till att äta ute, leka lekar i Idas lägenhet och avrunda kvällen på Arena där vi ska dricka massvis med färgglada paraplydrinkar.

Vackert bildkollage, ägnat till Ida!


Ida & jag. Båda är toksnygga.


Hahha. Längesedan..


På någon förfest förra sommaren, om jag inte minns fel..


På Beas födelsedagskalas i våras. Ida är tokläcker!


Jag & Ida sist jag träffade henne när vi var ute o åt på Arena..

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud va du är söt Catrine! Nu blev jag riktigt rörd. :) Ska bli så otroligt kul ikväll. :)

2008-10-04 @ 11:44:22
Postat av: Charlotte.

hur ska du ta dig hem föresten..? :)

2008-10-04 @ 11:57:55
URL: http://lottenpotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--