Ingman - the tröjätare

Jag är rena rama ig-barnet när det gäller matte. I alla fall just nu i c-kursen. Det är inte mycket jag fattar. Vi har prov på fredag också...
Ingman är ungefär lika bra som jag är, så vi tänkte att vi skulle slå våra (o)kloka huvuden ihop och försöka komma fram till någonting tillsammans idag.
Han var dock inte så fokuserad på själva matteräknandet. Jag misstänker starkt att han var otroligt hungrig för han satt och försökte äta upp sin tröja hela tiden. Så sa jag till honom att han var en gris o var tvungen att sluta med det, men två minuter senare satt han där med tröjan i mun igen utan att han tänkte på det.
Snuskpelle.


Ingman - the tröjätare!


Så här kul hade han när han åt av tröjan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--