Johans dramatiska liv

Nu har jag den senaste timmen suttit och tittat igenom alla bilder som Johantoan har på sin dator. Jag tänkte dela med mig av denna saliga blandning av kreativitet till er, mina kära vänner.
(känner mig lite som arne weise när jag skriver, tänk er hans röst också...)


vilken liten gullegris va? typ 12 år eller ngt?


hihi.


killen kan spela golf!


lite äldre, lite.. eh. långhårigare. extremt lite coolare (fast det håller han nog inte med om själv..)


sötnöt då. fast jag gillar fortfarande inte den långhåriga frisyren...


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!


Han kan tydligen åka vindsurfing också, men det har han aldrig visat mig...


Här fyller han typ 17 år eller något. Hipphipphurra!
(Håret ser lite bättre ut..)


Här börjar vi snacka babe! Han går på sin studentbal med Sofia för ett och ett halvt år sedan.
Vadå? Jag är väl inget avundsjuk på Sofia? 
Inte alls...


Här tog han studenten.. Fast den bilden ska egentligen vara innan balen, men skitsam.


Sedan ryckte han in i lumpen. Där blev han lite biff. Raooowr.


Då hittade han mig! Voilá.
(typ andra gången jag är hos Halvardssons som fotot är taget, därav det extremt fejkade smilet samt de rödrosiga kinderna...)


Men ja. Johan blev inte så mycket gladare över att ha mig i sitt liv.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--