Kunskap är makt!


så här ser jag ofta ut när det är pluggningsdags. händer som har dragit igenom håret ett ex antal gånger, osminkad och allmänt sölig..

Medmänniskor, vet ni om hur roligt det är att lära sig?
Helt plötsligt har jag insett att jag vill läsa allt på universitetet eftersom jag vill lära mig allt. Socialpsykologi, kulturhistoria, rättshistoria, religion.
Jag kan faktiskt tycka att det kan vara roligt att sitta och plugga på inför ett prov, bara ämnet är intressant. (Jisses, vilken nörd-stämpel jag sätter på mig själv nu..)
Så även om jag vid vissa tillfällen kan sitta o tycka synd om mig själv för att jag dränks av skolarbete, så är det samtidigt väldigt kul...

Kommentarer
Postat av: Charlotte

jag har tagit bilden faktiskt :D

2008-10-07 @ 21:54:37
URL: http://lottenpotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--