Maries balklänning

Idag så promsade Marie (Johans syster) på mig hennes balklänning också. Lite för stor och lite för lång, och alldeles fel färg. Men annars var den jätte fin! Jag blir så jäklarns blek i den blå-gröna färgen som klänningen hade. Försvinner gör jag, nästan!
Men jag funderade på Sandra, hon skulle vara fin i den!

Det var läskigt att stå där, med en balklänning på sig och stirra in i spegeln. Kändes liksom o verkligt.
Jag är fortfarande för liten för att gå på bal och såna grejer...


titta på klänningen, inte på mig. jag är nyduschad och osminkad...

Kommentarer
Postat av: Charlotte.

åh, vilken fin..

2008-10-12 @ 14:55:27
URL: http://lottenpotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--