Min studentmössa?


jag är rädd i studentmössan med mitt namn. jag är för liten.

Idag hade vi som sagt vårat första styrelesmöte. Jag blev ledsen.
40% ( = 2 pers) av styrelsen var inte där, och därmed var det väldigt svårt att besluta någonting. Så jag, Bobe o My satt tillsammans med Jan och försökte att komma fram till någonting så bra som vi bara kunde.

Inne i elevrådsrummet så fanns det också ett paket, till mig. I det paketet så låg det massvis med reklamblad om A.J Eriksen som säljer studentmössor. Det fanns även en studentmössa som vi kunde ha och visa som förslag. Det läskiga var att på den så stod det "Catrine, SP3, 2009". Aurgh. Hemskt som fan.
Studentmössan var dock inte min, personliga utan bara ett exempel som de hade gjort, & jag är deras kontaktperson så då antar jag att de bara valde mitt namn...
Jag är alldeles för liten för att ta studenten..


läskigt...


Bobe lyckades se ännu mera skräckslagen ut. hahahha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--