Myspys med mina tjejor

Sitter nu i Lines kök där det lagas mat för fulla muggar.
Vi ska ha en riktig myskväll ikväll/natt. Det ska käkas mat, popcorn, chips och andra onyttigheter. Det ska drickas en liten gnutta cider.
Det ska pratas, det ska umgås och det ska fnissas (förhoppningsvis).
Jag önskar eder en trevlig kväll, för det ska jag ha!
(det känns som om jag är på väg tillbaka till civilisationen till skillnad mot vad jag har varit de senaste veckorna...)


Johanna, jag & Line under en av alla utekvällar i somras!

Kommentarer
Postat av: micca

Gud jag drömde om dig inatt, du hade en fest där alla spelade curling ( det heter så va ) och bjöd på cornflakes med ost, skumdröm. :P

2008-10-28 @ 21:32:14
URL: http://maaajken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--