När man bygger Ikea möbler


Idag så inhandlades det diverse grejer på Ikea som familjen ansåg sig att ha behov för. Det var en tripp som enbart bestod av mig och mamma, och det var helmysigt. Lite kvalitetstid liksom.



För första gången i mitt liv skulle jag bygga mina grejor själv. Först var det väldigt roligt.


Se, så duktig jag är!


Fast pappa var tvungen att hjälpa till ett antal gånger...

Jag bonkade på med mina grejer. Till slut blev jag svinsur (precis som de flesta när det byggs Ikea-möbler) och ville mest gå o sätta mig i ett hörn. Men jag gav inte upp!
Efter någon timma var jag färdig.


Så här såg det ut innan. (ursäkta röran..)


Så här ser det ut nu! Mindre skrivbord och mycket bättre, tycker jag.


Det byggs fortfarande i Andersson residensen...


... och klockan är snart elva.
Hujedamej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--