Problematik med pojkväns födelsedag

Imorgon fyller böbben alltså 20 år.
20 långa, stora år.
& jag har stora problem med allting ikring det, i princip.

- Det känns som om min födelsedagspresent till honom är värdelös. Jag vill ge honom allt i hela världen, men jag är pank.
- Jag vill inte att han ska sova hos mig inatt, eftersom han fyller år imorgon och borde därmed få spendera morgonen med sin familj, men samtidigt så vill jag ju vara hos honom när han fyller år + att jag inte klarar av att sova någon annanstans än i min egen på vardagar. (jag somnar aldrig och när jag väl somnar så sover jag urdåligt.)

Men mest oroar jag mig för presenten.
Usch, en sådan hemsk flickvän jag är...


mwahhaa. hittade en bild på böbben från i somras. jag vet inte riktigt vad han håller på med? försöker se kåt ut eller något?

Kommentarer
Postat av: micca

äsch, det är väl dig han vill ha inget annat :D

2008-10-14 @ 17:18:18
URL: http://maaajken.blogspot.com
Postat av: A

vad har du köpt till honom? :)

2008-10-14 @ 18:49:27
Postat av: Marie

Vad du än kommer att ge honom kommer att bli det bästa det lovar jag.. huvudsaken e att det e ifrån dig (: fin blogg du har förresten (: kram Marie

2008-10-14 @ 20:08:15
URL: http://maaarieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--