Puss-på-näsan-först-vinner!

J och jag brukar he en ganska våldsam lek för oss i sängen (det där lät fel).
Det kan vara när vi ligger och kramas o myser i ljudet av lite musik. Då ubrister den ena "Den som pussar näsan först vinner!". Därefter är det ett jävla ståhej. Vi brottas och vi slingrar oss, vi slåss, vi bits och vi rivs. Han lägger hela sin 193 cm långa kropp på mig och försöker pussa min näsa. Jag kittlar honom, han ramlar av, jag attackerar hans ansikte och hinner nästan pussa hans näsa.

Den där leken är relativt ofta lekt.
Idag slutade med att Johan i princip satt på mitt ansikte och skrek "Vem vann!? Vem är bäst!?"
Jag låg där under någonstans och envisades med att skrika "JAAAG, JAAG, JAG!"

Vilken jävla tur man har ibland, att man hittat någon man trivs så bra med.


 


så här rödrosig och busig var jag efter våran misshandel-lek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--