Stockholms resan

Det var väldigt få foton som togs, för jag råkade glömma bort att ta foton. Så det var inga som togs under fredagen, inte för att vi gjorde speciellt mycket då..
Syrran snodde till sig min kamera när vi hade shoppat, varit på saluhallen och ätit på TGI Fridays och det enda som återstod var Gamla Stan i lördags...





Mamma & jag!


Det blev extremt lite shopping för både mig och Charlotte. Två plagg var köpte vi, jäklarns tråkigt att vi inte hittade mera..


Jag vid slottet!


Mamma & pappa i Gamla Stan där gränderna är väldigt små...


Idyllisk känsla..


Systeryster!





Jag


Söder i solnedgången.


Så här trött var jag efter en dags springande med shopping. Så det blev ganska tidigt i säng.


Idag (söndag) var det dags att åka hem igen.


Prinsessa! Finns det någon sötare? Fillipus kusinen.


Alexandra var sötast i sin prinsesskrona och Hello Kitty nattlinne!


Systeryster & jag innan vi skulle åka hem.


Filippa gillade Digestive kex..


Alexandra var en lortgris, precis som jag!


Så här kul var det att åka den allt annat än korta resan hem igen.
Här tror jag att jag sjunger någon slags låt som spelades på radion.
Tjusigt så att.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag känner igen den där tapeten. :)

2008-10-19 @ 19:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--