Svar på kommentar

Herr/fröken anonym var så vänlig och besvarade mitt rop på hjälp angående viruset.
Jag tänkte att jag ska svara på kommentaren genom bloggen, eftersom ingen blogg eller mail lämnades ! :)



Jag har något teliagrejs, som ingår med deras bredband tror jag.
På något mirakulöst vis så slutade antivirus programmet att ploppa upp hela tiden, och jag misstänker starkt att det var något fuffens med bloggkoll eftersom detta hände varenda gång jag gick in där (+ att min bloggkoll inte uppdaterades förens imorse..).
Kan den möjligtvis ha försvunnit? :)



Någon annan anonym (kanske samma?) kommenterade även och frågade vad jag hade köpt till böbben.



Det kan jag inte skriva här & nu. Den spjuvern brukar nämligen gå in och smygläsa bloggen titt som tätt (jag avskyr när han läser min blogg).
Men jag skriver det säkert imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Näää lite gulligt tycker du det är!!;D

2008-10-15 @ 07:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--