Uppoffringar (?)


rör ni, så dör ni. hon är min!

Ibland måste man uppoffra vissa saker.

Förra hösten var jag ett stort fan av Bonde söker fru, och följde programmet frenetiskt. Jag hade en längre tid gått runt och sett fram emot gårdagens premiär av programmet.
Men när klockan var halv åtta så skrev jag med världens bästa Johanna på msn, och hon var inte glad. Då drog jag på mig mina sneakers och gick något varv runt staden tillsammans med den mindre glada Johanna. Bonde söker fru hann både börja och sluta, men min favorit Johanna, hon fanns kvar.
& vad är väl ett tv-program till skillnad mot världens bästa kompis?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullunge :) vart kommer den bilden ifrån? den har jag aldrig sett tror jag. :O

2008-10-10 @ 23:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--