Vi firade Ida


Det börjades med ett släktkalas för Ida. Det kändes lite som om vi kom och kraschade partyt...


Emma & Ida var söta!


Ida & Coffe gillar att pussas med varandra.

Sedan så gick vi från släktkalaset och upp till Idas lägenhet. Där satte hon sig på golvet och började öppna presenter!


Mycket söt!


Hahahha. Bea gav henne en paraply-hatt och två Aquatini.

Sedan skulle vi knata bort till Ida o Coffes nya lägenhet som dom håller på o gör iordning vid Herrhagen. Det tog en stund att gå, och på vägen tillbaka så började det att ösregna!


Då tog Bea o Johanna skydd under sina scarfer, de såg ut som muslimer, tyckte jag.
Ida ville också vara med på bild, det var ju faktiskt hennes födelsedag!


Sedan gick vi till Score och åt god mat. Bea o Johanna är söta!


Ida, Emma & jag!


& så fick Ida våran present som vi köpt till henne - en franskmanikyr på en salong. Ida är nämligen ett stort freak av sina egna naglar.


Sedan gick vi till Ida igen. Där blandades det goda drinkar!


Snygga partyhattar hade vi också.


SötBea..


Sedan skulle vi köra FunnyBunny. (ja, vi är ganska barnsliga.)
Jag & Johanna ser verkligen fokuserade ut!


...


Hahaha, Ida är skitsnygg på denna bilden! :P


Vi vann, så vi gick till final. Det hela slutade med att jag nästan vann, men då orkade jag inte få in den sista marsmallowsen utan det blev delad första plats mellan mig o Bea.


Sedan skulle vi knulla sönder ballonger med förbestämda ställningar o vem som skulle vara kille o tjej. Här agerar Johanna tjej och ska ge Bea lite onani, dvs försöka ta sönder ballongen.


Ja, här kan ni nog gissa själva. :P


Johanna & jag ska försöka oss på en stående där jag ska vara tjejen. Intressant med tanke på att jag är ganska mycket längre än Johanna...


Hm, jaa.


Gangbang!


Sedan lekte vi lite "kropp mot kropp".

Allt detta varvades med "seriösa" diskussioner och drinkdrickande. Vi dansade, vi sjöng och vi skrattade.
Sedan insåg vi att klockan började närma sig tolv och det kanske var dags att dra sig till Arena..


Då måste man bättra på sminket!


Ida & Bea är toksöta!


Födelsedagsbarnet och jag!


På Arena drack vi ännu mera goda drinkar!


Här vet jag inte ritkigt vad Ida o Bea håller på med, men jag anar att de står på dansgolvet.. :P

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha fy faan vilka härliga bilder. :) Underbart bra bilder med systemkameran iaf. :)

2008-10-05 @ 17:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--