Vi treor är mindre värda

Jag läste nyss i Johannas blogg om någon resa till Hemsedal som skolan tydligen ska arrangera och att hon funderar på att åka med.
Vi går på samma skola, och detta hade jag ingen aning om.
Då blev jag sur.

Så jag skickade iväg ett sms till Johanna o frågade angående resan. Då svarade hon att 49 elever o lärare skulle få följa med, men om man inte hade idrott så skulle man bli "reserv".
Men ojsan vad smart, eftersom hela skolan förutom treorna har idrott. Så då blev jag ännu surare.

Så i ren jävla protest ska jag se till att våran studentresa blir skitbra, och jag ska reta gallfeber på skolledningen. (bra inställning när man är elevrådsordförande, va?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--