Idol-direktsändingarna har blivit sämre

När idol-auditionerna började för några veckor sedan så blev jag snabbt imponerad av den nya juryn. Jag gillar dem skarpt mycket mer än den förra.
Förra veckan tyckte jag att det var lite väl mycket jippo kring det hela när de var i globen på uttagningarna. Njesch. Känns som om de kan göra något roligare för de pengarna än att hyra globen för stora pengar.

Idag har direktsändningarna börjat, och jag tycker allvarligt talat att det hela är lite B...
Tjejerna berättade innan att de skulle "bli ledsna" om de åkte ut..
Ahmen tjena.

Håller tummarna för att fredagskvällarna kommer att hålla samma topp som förra året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--