Mardrömmar

Bläk. Jag är sjuk idag igen. Jag borde se ännu sjukare ut idag, så jag ville helst inte alls gå och visa mitt sjuka nylle för Patrik över huvud taget idag.
Sov inte ett dugg bra heller. Vaknade livrädd klockan kvart i sex, jag hade drömt att jag o syrran var på någon slags semester i USA och hela jorden började skaka och allt blev till lava. Jag ringde till mamma o Johan för att säga att jag älskade dem innan jag dog - men Johan bara pratade om att Madonna hade störtat Bush som president.
Därefter vaknade jag och försökte hitta tröst hos den riktiga Johan som låg bredvid mig, men han bara forstatte sova.
Sedan gick han till jobbet.

Därefter somnade jag igen, och drömde att vi var i Västerås tillsammans med en tjej som han förr varit kär i.. När jag stod inne i ett provrum i en klädaffär i Västerås så kikade jag ut mellan draperingarna för att visa klädesplagget, och då stod den jävla idiot Johan o hånglade mde tjejen i fråga.
Då tog Linn (min barndomsvän) hand om mig som på något konstigt vis också var i Västerås.
Sedan dog Johan, och jag kände mig jätte elak som blivit så förbannad på honom.

Usch....

(förlåt för ett sådant långt inlägg, behövde skriva av mig ;P)


den elaka johan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--