Avslut på dagen

En underbar dag med en underbar sol.
Kan den avslutas på ett bättre sätt än med en cider i hand? Knappast. Det lustiga var att jag inte hade någon som ville sitta bredvid mig. Johanna har dansuppvisning imorgon och Line skulle jobba ikväll, så ingen av dom var vidare på det där med cider drickandet.

Lustigt nog stötte jag på tjejer som var det! Ännu lustigare var att de bjöd med mig in i församlingen, så inom en snar framtid ska jag och cidern traska iväg. Johanna ska även hon med, fast ciderlös.
Är så oerhört kul att umgås med människor som man nästan aldrig umgås med, så det ska bli jäkligt kul!

(kände att det blev väldigt mycket cider-prat, man kan ha roligt utan denna cider och byta ut mot en cola - kom ihåg detta barn!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--