Byt inställning så blir det kul!

Jag var hos Line en tripp förut och blev tokigt avundsjuk på hennes prat om utgång ikväll. Hon ska till ett slutsålt HC och försökte få med mig, men förgäves då jag är pank ( plus att biljetterna är slut ). Därför tänkte jag att jag skulle ringa Johanna och mysa med henne istället, men hon sa att hon inte hade tid för hon skulle dansa o sen gå på Oriflame möte. Patricia ville även hon ha med mig till HC, men det gick ju liksom inte då heller.

Mest mobbad i hela världen gick jag ut till min mor och far och beklagade mig över att jag inte har några kompisar och att min kväll sög.
Mamma kom med den briljanta idéen att jag skulle baka någonting, för att få ngt kul att göra. Så det gjorde jag! Och oj så mycket roligare alltihopa blev på en gång.


Sedan åt jag upp den resterande smeten. Mumma!


Sedan började jag och mamma dricka Martinis!


Se så glad man blir av lite god dricka!


& nu ska vi äta grillad kyckling. Mums.

PLUS att Johanna precis ringde o sa att hon skiter i Oriflame mötet för att vara med mig istället. Hurra, vilken tur att man har vänner som är bäst!
Kvällen blir nog skitbra ändå, alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--