Fraulain been eine utbytestudent


Vår lilla "älsklings tysk", som Ingman så fint kallar henne, har varit på besök under veckan. De läsare som har hängt med ett bra tag känner nog igen henne från när jag gick i tvåan o var utbytestudent i våran klass?

Hur som haver, hon hade påsklov från sin tyska skola denna veckan o var uppe i Sverige och hälsade på oss. Nu ska hon tyvärr snart åka hem igen, men vad mysigt det är att träffa folk man inte sett på länge. Har ni tänkt på det?

(Förövrigt så imponeras jag mer och mer över mina tyskspråkiga egenskaper varje dag som går..)


Rike & Ingman fånar sig på torget idag i skolan..


Mitt emot satt jag & Karin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--