Grillsmys i bilder

Kvällen igår var som sagt mysig. Jag tänkte dela med mig av lite bilder som togs under kvällens gång...


André var en av de trevliga personerna som var med!


Jag & Johannis.


Marcus & Patricia.


Johannis & Line.


Mathias & Niclas.


Sedan förflyttade vi oss från furu till Line & Mathias bakgård. Lite mindre mysigt, men mycket tryggare!
Johannis, jag och Line. Jag ser verkligen hyperblek ut mellan dessa två. Var tusan är BUS flaskan?


Patricia tyckte om att ta snygga självporträtt!


Personligen tycker jag att det här fotot på Patricia är utöver det vanliga...


Snygg babe!


Ingen märker kameran, utan har fullt upp med att äta!


Sedan skulle vi gå till André istället. Vi var så här snygga när vi bar hem grillarna till mig!


Enormt minus att det fortfarande blir mörkt så fort! Jag vill att mörkret ska tränga på vid tolvtiden, och sedan ska ljuset komma igen vid tre. Då är det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--