Häcken full

Jag har en minst sagt fullspäckad dag framför mig! Nu ska jag alldeles strax åka till Sara och pilla med projektarbetet, lite hektiskt nu när den ska in nästa vecka..
Sedan ska jag leka med Johanna och Patricia. Vet inte riktigt vad vi ska hita på för någonting, men är ganska säker på att det blir kul.
Vid fem ska jag på middag hos farmor och farfar. Otroligt mysigt eftersom man inte träffar dom så ofta, plus att farmors mat är himmelsk. En aning tråkigt dock för tiden s t å r   s t i l l a   inne i deras hus.
Slutligen blir det mys med älsklingen!

Om ni ville veta var jag kommer hålla hus hela dagen, så varsågoda!

(ni ser ju hur mycket jag har att göra hela tiden, inte konstigt att jag inte hinner plugga - eller hur?)

Kommentarer
Postat av: line

svar : det beror helt och hållet på hur det ser ut och färgerna , men denna tyckte jag var mycket söt!

men det var inte det jag ville ha svar på , utan om den var söt eller inte?;)

2009-04-19 @ 19:19:27
Postat av: line

svar : det beror helt och hållet på hur det ser ut och färgerna , men denna tyckte jag var mycket söt!

men det var inte det jag ville ha svar på , utan om den var söt eller inte?;)

2009-04-19 @ 19:19:44
URL: http://linepiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--