Ibland måste man få ursäkta sig

Det är inte ofta jag ber om ursäkt till er, mina bloggläsare för dålig uppdatering. Men nu känner jag att ni förtjänar en ursäkt. De inläggen som har pluppat upp har varit tråkiga och innehållsfattiga.
Uschinamejen, så patetiskt.
Får jag skylla på att det har varit tokigt mycket i skolan denna veckan med projektarbetet plus min förkylning som inte riktigt verkar vilja ge med sig?

Idag är det en påsar-under-ögonen-dag! Dels för att jag var uppe till ett igår, dels för att jag är sönderstressad och dels för att jag är förkyld.
Därför tillbringas min fredag så här:


Skittidningar med Carolina Gynning på framsidan, massvis med vatten, och sjuhelvets slappning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--