Johan tog Jörgen Jönsson i hand...

Idag åkte jag och Johan till Bergvik för att hämta ut min klocka som har varit på lagning. När vi väl kom fram så stod det enorm kö utanför en av ingångarna. När vi gick över parkeringen till ingången så kom det en bil och stannade och lät oss gå över. Jag tackade bilen o fnittrade till "Men titta, det är ju Jörgen Jönsson!". Sedan fortsatte jag och gick in och sket fullständigt i honom.

Johan däremot han stannade kvar, tog Jönsson i hand och gratulerade till segern. Lite tyket, för han gick alltså före hela kön som stod och väntade på Färjestad spelarna och deras autografer.
Älsklingen gick runt och var övernöjd hela Bergviktrippen.

Sedan när vi skulle åka hem igen så hade Färjestad spelarna intagit sina positioner och satt o skrev autografer. Jag kunde inte motstå att ta ett foto på den supersöta målisen Jonas Gustavsson samt Jörgen Jönsson. Hihi.



Bussen! Den kom inte Jönsson i,  utan hans fruga körde honom. Han tyckte nog att den var ful.


Hihi!

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

heja fbk =)=) snygg buss!

2009-04-10 @ 22:40:48
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Charlotte.

sv; hoho, nej det vet jag att jag inte gör :) för jag kommer ihåg att jag gjorde till rösten

2009-04-11 @ 13:07:33
URL: http://lottenpotten.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahh fasen ni skulle fortsätt leta ;) TACK SÅ HEMSKT MYCKET! =)

2009-04-15 @ 18:04:42
URL: http://monikacrnoja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--