Kameran dödde

Jag blir lite ledsen på min systemkamera. Förut tog jag några söta bilder som jag tänkte visa för er, men då tog batteriet innan jag hann föra över bilderna till datorn. Vi har även ett batterigrepp till kameran, så det är två batterier i den, vilket gör att det tar superlång tid för det att ladda. Men ni får se de söta bilderna sen! ;D

Nu ska jag och älsklingen ut och springa. Tycker egentligen inte om att springa med honom för jag är så sjukt underlägsen. Men han var trött, och jag var trött så då bestämde jag att vi var tvungna att göra någonting åt denna trötthet.

Hej löpspåret, här kommer vi!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

är man trött så sover man! shit.. :o

2009-04-21 @ 14:49:24
URL: http://lottenpotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--