Klänningen ska få komma hem till mig!

Vid vissa stunder inser jag extra mycket hur underbar min mamma är...

Först visade jag henne bilderna på klänningen och försökte få till mina allra största hundvalpsögon. Dock utan resultat då hon bara sa "Jaha, så det här är dagens klänning?". På senare tid har hon börjat mena att jag förälskar mig i en ny
 klänning varenda dag, och att hon faktiskt inte kan köpa allihopa till mig.

Sedan kom jag på en smart kompromiss! Jag o syrran har en innestående beställning på H&M som vi väntar på, och då frågade jag mamma om inte jag kunde ta bort lite varor från den och "lägga över" pengarna till klänningen, och därmed skulle klänningen bli billigare för mig att betala!
Snäll som min kära mor är gick hon med på detta, och jag klickade bort grejer för 450 kronor från H&M och därmed kostar klänningen bara 250 kronor för mig! (plus att jag ska få 100 kronor imorgon p.g.a. inställd studentfest o därmed får vi pengarna tillbaka)
Kaaatching.

Nu är jag glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--