Mirakel shampoo!

Numera är jag, som sagt, en aning blondare än vad jag var i förrgår. Eftersom det blev så ruggigt blont var jag tvungen att springa iväg och köpa ett silvershampoo för första jag gjorde imorse.
& tack kloka vetenskapsmän för att ni uppfann något så underbart! Vet inte riktigt hur jag hade klarat mig utan det, eftersom det då var ganska gult.


Kan varmt rekomendera det här mirakelshampoot om du vill ta bort de varma tonerna i håret, o framhäva de kalla..


Creepy nog var det jättelila. Så skummet blev alldeles lila. Sött.
(jaa, Charlotte är väldigt fin i bakgrunden.)


Har ingen bild på det blekta håret innan jag använde shampoot, men så här såg det i alla fall ut efteråt! Helt läskigt blont..


Kommentarer
Postat av: gabbi

shit va fint, vad kostar det? :)

2009-04-16 @ 22:39:09
URL: http://gabbilindgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--