När hjärncellerna flätar ihop sig...


Det är oerhört stökigt på mitt skrivbord just nu.. Vojevojne.

Här sitter jag nu och glor rakt fram, känns det som. Är alldeles stirrig i huvudet.
Kan bero på att jag faktiskt har ägnat några av dagens timmar åt pluggerier, vilket tydligen har gjort mig knasig efter ett helt lov tomt på studier. Men imorgon är det  tillbaka till verkligheten som gäller, och jag är inte peppad någonstans. Skulle vilja gå runt och njuta av solen en vecka till!

Nu tror jag att jag ska äta lite av våra mirakel-bullar, dricka mjölk och pussas med min älskling!

Kommentarer
Postat av: m

Haha så ser mitt skrivbord ut när det är städat! Du hade nog dött om du hade sett mitt skrivbord stökigt...

2009-04-20 @ 11:57:50
URL: http://taamilda.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--