När lyckan sprider sig i kroppen

Kvällen blev inte som planerat, utan extremt jäkla trevlig! Träffade en massa goa killar från förra klassen och hade helt enkelt skitkul. Bilder kommer upp imorgon.

Efter några cider sitter jag här o glor och väntar på att Johan ska ha spelat färdigt Tiger Woods 09 med mina föräldrar på wii:et.. Läste under väntans tider Blondibellas blogg och kom fram till att min verklighetsbild och min drömbild faktiskt ligger relativt nära varandra. Därmed känner jag mig väldigt stolt.

Jag har en underbar pojkvän, i år kommer jag troligen få mvg 90% av mina kurser av de jag läst, jag har världens mest underbara vänner, jag är allt annat än överviktig. Det enda negativa är att jag troligen inte kommer att komma in på juristutbildningen och att min ekonomi oftast inte är den bästa för att jag shoppar som en galning. Men förr eller senare ska jag komma in på juristutbildningen (ska kämpa som fan med högskoleprovet), och vad är egentligen pengar jämfört med vänner?

Nej, jag är jävligt lycklig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är den mest fantastiska männniskan jag vet! <3

2009-04-26 @ 12:23:41
URL: http://linepiine.blogg.se/
Postat av: frida

Haft en bra helg? :)



Svara gärna på frågan som jag har i mig blogg!

2009-04-26 @ 15:38:41
URL: http://frridajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--