"Neej, jag gör det imorgon istället..."

Denna veckan råder det påsklov från Värmlands alla skolor. Jag skulle vara supereffektiv och göra sådant som jag aldrig hinner med under skolveckorna den här veckan, t.ex. plugga extra mycket och sticka ut på en joggingtur på morgonen.
Under en enda dag har jag ägnat min uppmärksamhet åt studier, och inte en enda morgn har jag joggat. Att jag känner mig superdålig behöver jag inte ens säga va??

Men nu sitter jag faktiskt här och väntar på Johannapanna, så ska vi ut och springa tillsammans! Får bara hålla tummarna på att hon faktiskt tog sig upp ur sängen och är lika medveten om att vi ska springa som jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--