Sökt till hela 13 utbildningar

Nu har jag sökt 13 universitets samt högskoleutbildningar i Sverige. I ungefär fem minuter gick jag runt och var strålande glad över min insats att gå ännu ett steg närmare vuxenvärlden, sedan landade jag på jorden med ett hejdundrans pladask.

"Tänk om jag inte kommer in på någon av de 13 utbildningar jag har sökt!?"
Inte för att jag har planerat att egentligen plugga till hösten (om jag inte kommer in på juristutbildningen i Uppsala), utan söker mest för sökandets skull. Ändå är det enormt nederlag att inte lyckas ta sig in på en enda utbildning när man har sökt hela 13 stycken.

TRETTON!? Hur kan jag vara så korkad att söka otursnumret!? Ååh. Min framtid är typ förstörd.

(Nojjig? Vem? Jag?)


Kommentarer
Postat av: Charlotte.

sv; mjo. men jag kan ju inte skriva "bakom catrines solglasögon".. :o

2009-04-06 @ 22:15:39
URL: http://lottenpotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--