Tankar om studenten...

Vaknade halv sex imorse och kunde omöjligt somna om. Miljardvis med frågor susade runt i huvudet som på något vis var anknynta med studenten...

"Tänk om jag kommer vara sviiin bakis på balen?", "Hur ska håret på balen se ut?", "Ska man ha med kamera på själva studentdagen? I sådana fall måste jag ju köpa en jävla väska också!", "Kommer mina fötter synas under alla blåsor p.g.a. skorna?", "Ska jag köpa en kvällsklänning till studentdagen som jag kan ha när jag festar?", "Hur ska mitt och Bobes tal se ut?", "Tänk om jag knappt orkar sitta upp på balen?", "Vore det inte kul att fotas av Mannes..?", "Tänk om mitt hår till balen blir jätte fult!", "Vilken tid ska syster fota mig?", "Tänk om jag hinner gå upp/gå ned i vikt så att klänningarna inte sitter fint!", "Tänk om studentmössan är för liten!", "Vart ska man vara på kvällen på studentdagen..?", "När är det egentligen som man skriver i varandras mössor?", "Tänk om det regnar!", o.s.v..

Det är enormt många tankar som cirkulerar i huvudet.
Desto närmare vi kommer själva studentdagen, detso mer och mer nervös blir jag för allting som faktiskt kan gå fel...

Oj, så mycket tankar..

Kommentarer
Postat av: Tessan

När dagen äntligen är här så ska du se att allt går skit bra :) Och du, om du inte köpt några skor än, så gör det och gå i dom! Det var några på vår bal som inte hade gjort det med student skorna vilket gjorde att en del såg väldigt nödiga ut på balen! Inte så läckert kanske. Vi skrev i varandras mössor på champagne frukosten. ALlt ordnar sig, och det kommer att bli en av dom absolut bästa dagarna i ditt liv! Kram

2009-04-03 @ 08:14:46
URL: http://lelvisen.blogg.se/
Postat av: Charlotte

då får du se till att inte supa skallen av dig dagen innan! det ska vara fint. ja det ska man. du har redan en kamera? gå in skorna. det gör du ju som du vill, det är lång tid kvar. säg att ni kommer sakna er tid på skolan. varför skulle du inte orkar sitta upp? :s nej, för du ska fotas av din syster? när det är fint väder. banta inte, ingen risk att du kommer gå upp i vikt. ditt huvud växer antagligen inte på några månader. på fest. när man vill. det gör det inte.



:D:D

2009-04-03 @ 14:41:22
URL: http://lottenpotten.blogg.se/
Postat av: Charlotte

sv; svinbra!

men schhh, jag fastnade..

2009-04-03 @ 16:56:55
URL: http://lottenpotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--