Tre nya klänningar

I förmiddags pyrde jag, Charlotte och Johan till Karlstad för att traska i affärer. Det var mysigt, tyckte dock en gnutta synd om Johan som inte var alltför road av allt springande mellan affärer. Till slut köpte han sig några par strumpor, och blev nöjd han med!
Det jag fick med mig hem var en topp, en bikini, ett halsband, ett par örhängen, en NWT samt tre klänningar!
Jag faller så lätt och så gärna för klänningar. Det och skor är min drog...


Sockersöt! Tror att detta får bli en av mina studentklänningar. Har dock bestlutsångest om vem jag ska ha när, bara...


Miu miu inspirerad skönhet! (då talar jag om klänningen, alltså)


För en gångs skull köpte jag också en vardagsklänning! Brukar oftast bara ha med mig partyklänningar, men idag fick den här sötnosen följa med hem också!


Förälskad i superenkla träpärlsmycken..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nejnej catrin jag är inte alls avundsjuk på dej din kropp dina tuttar och dessa klänningar! nej verkligen inte haha :D

men den med rosett bak ska du ha på studenten :D

2009-04-26 @ 18:50:26
URL: http://maaajken.blogg.se/
Postat av: Emma

Tänkte också köpa den vita med rosett till studenten men passade inte så det fick bli en annan! Vilken tur! Jätte fin var den!:)

2009-04-26 @ 19:07:52
URL: http://emmasundiin.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Var är den miumiu inspirerade klänningen ifrån? :)

2009-04-26 @ 19:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--